niedziela, 24 sierpnia 2014

Ważna informacja/ REAKTYWACJA

Cześć wszystkim! Chciałybyśmy was przeprosić i to bardzo, bardzo, że nic nie wstawiałyśmy, ani nie zostawiłyśmy żadnych znaków życia...Nie będę się tłumaczyć, bo nie o to chodzi. Po przeczytaniu tego, co już się znalazło na blogu załamałam się. Jest tyle błędów, niespójności i w ogóle szkoda gadać....dlatego też zadecydowałam, że przepiszę i poprawię rozdziały na nowo, skończę pisać ostatnie dwa, a potem wstawię CAŁOŚĆ. Wydaję mi się, że to będzie dobre rozwiązanie i na pewno dla was wygodniejsze. Na prawdę przepraszamy! Właśnie teraz przez trwają pracę nad koniec książki oraz poprawkami rozdziałów. Już wszystko będzie niebawem. Również zrobiłam taki mały zwiastun naszej książki, który zostanie opublikowany razem z całością.
Pozdrawiam, Kamila
Skreślam wszystko co u góry napisałam, gdyż to co miałyśmy zrobić zostało zrobione! Mamy już wszystkie rozdziały, każdy również jest poprawiony i należycie dopieszczony! :) Poprzednie rozdziały, które już się pojawiły zamienię z tymi poprawionymi i od jutro co tydzień będzie umieszczany kolejny rozdział! Mamy nadzieję, że będziecie z nami  i będziecie to czytać <3 

1 komentarz:

  1. Macie świetnego bloga, w ogóle strasznie podoba mi się nie tylko sposób w jaki piszecie, ale i też ta muzyka i co najważniejsze - psychiczny obrazek tytułowy haha, psychiatryk połączony z galaxy, super :D
    Zapraszam również do siebie, jeżeli znajdziecie chwilkę http://6blololog9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń